Kancelář

9 tipů k jednoduššímu stěhování kanceláře

Proč je důležité si stěhování kanceláře naplánovat do posledního detailu?

Plánování stěhování kanceláře je časově náročný proces, který je protkán mnoha úkoly. Náš průvodce vám v 9 krocích pomůže odpovědět na důležité otázky týkající se plánování, organizace a provedení úspěšného stěhování kanceláře.

1.                 Proč chcete stěhovat kancelář?

Rozšiřování, zmenšování, úspora nákladů, lukrativnější adresa, snadnější získání nových klientů. To jsou důležité faktory přispívající k tomu, že se chcete přestěhovat. Definování důvodů pro stěhování vám pomůže nastavit požadavky na novou kancelář.

2.                 Použijte kontrolní seznam pro stěhování kanceláře

Příprava kontrolního seznamu je výchozím bodem pro plánování úspěšného stěhování kanceláře. Odškrtnutí jednotlivých úkolů od začátku do konce vám prozradí, co je třeba v jednotlivých fázích stěhování udělat.

zasedací místnost

3.                 Pracujte zpětně

Už znáte termín stěhování? Pak je třeba začít pracovat zpětně, abyste zjistili, jaké úkoly je třeba udělat, do jakého data. Vypracujte si jasný plán. Co je třeba v práci zajistit, aby nedošlo k nechtěným časovým prodlevám a pozdě odevzdané práci vašim zákazníkům / klientům?

4.                 Stanovte si finanční rozpočet

Kolik vás bude stěhování stát? Nenechte se zaskočit navýšením původní ceny. Obraťte se na náš tým stěhováků z Odnesto.cz. U nás budete znát přesnou cenu za stěhování kanceláře předem, která je konečná. S námi neplatíte skryté poplatky navíc.

5.                 Kontaktujte realitního makléře

Oslovte zkušeného realitního makléře, aby vám pomohl najít vhodné kancelářské prostory a vyjednal vám lepší podmínky pronájmu nebo koupě.

6.                 Věnujte pozornost smlouvě

Požádejte svého právního zástupce, aby zkontroloval smlouvu o pronájmu nebo koupi kanceláře. Před podpisem je důležité, aby byly zkontrolovány všechny dokumenty.

7.                 Plánujte zařízení kanceláře

Mít kancelář, která bude reprezentativní, je snem každého podnikatele. Oslovte specialistu na kancelářské interiéry, aby vám pomohl přeměnit vaše nové kancelářské prostory na efektivní a funkční pracoviště, ve kterém bude vaše firma nejlépe prosperovat.

konferenční místnost

8.                 Naplánujte si přemístění IT

Vypracování logistiky pro stěhování a zprovoznění IT je pro vaše podnikání nezbytné. Aby IT správně fungovalo, musí být v nové kanceláři zajištěna správná IT infrastruktura. S tou vám pomůže specialista, kterého je třeba oslovit co nejdříve.

9.                 Rezervujte si termín u stěhovací firmy

Pro bezpečné stěhování IT, vybavení, archivu a dokumentů se obraťte na náš zkušený tým stěhováků z Odnesto.cz a projděte si s naším technikem vaše kancelářské prostory. Pomůžeme vám ujasnit si, který kancelářský nábytek se bude stěhovat, co je třeba vyměnit a co lze zlikvidovat.