stěhování kanceláře

Jak přestěhovat vaši kancelář

Chystáte se přestěhovat vaši kancelář nebo celou firmu na jinou adresu? Zjistěte, na co byste přitom neměli zapomenout.

Stěhování kanceláře na novou adresu vyžaduje intenzivní plánování a přípravu, aby přesun proběhl úspěšně a došlo k co nejmenšímu narušení chodu firmy. Na co byste při stěhování kanceláře neměli v žádném případě zapomenout? 

Přestěhujte vaši kancelář

Porovnejte svou současnou a novou kancelář

Udělejte si nejprve soupis veškerého nábytku, technických zařízení a dalších předmětů ve své kanceláři a poté si prohlédněte svou novou kancelář. Musíte se přitom ujistit, že je zde na všechno dost místa. Nestačí pouze porovnat rozměry podlahové plochy. Měli byste se ujistit, že počítače, kopírky a další zařízení budou v dosahu zásuvek a datových sítí. Také si ujasněte, kde chcete mít svůj vlastní stůl a ujistěte se, že žádný z kusů vašeho nábytku a zařízení nebude nikde překážet.

Vypracujte plán pro své zaměstnance

Pokud máte zaměstnance, měli byste pro ně vypracovat plán stěhování. Které zařízení a dokumenty budete potřebovat až do okamžiku stěhování a musí být zabaleny až úplně nakonec? Sestavte komplexní itinerář pro každého z vašich zaměstnanců, aby všichni věděli, co mají dělat a jak mají naložit s jednotlivými svěřenými položkami. Není nic horšího, než když se vám během stěhování ztratí důležité doklady či smlouvy. Každý ze zaměstnanců by měl proto přesně vědět co dělat, aby chod firmy byl stěhováním co nejméně ovlivněn.

jak na stěhování kanceláře

Upozorněte vaše zákazníky a obchodní partnery na změnu vaší adresy

Zatímco probíhá stěhování vaší kanceláře, musíte uvědomit vaše klienty, obchodní partnery a další důležité osoby a organizace o změně vaší adresy. Nezapomeňte na zejména na finanční úřad, správu sociálního zabezpečení, telefonní operátory, poskytovatele připojení k internetu a podobně. Zejména u Finančního úřadu může být nenahlášení nové adresy důvodem ke zbytečné pokutě. Můžete si také s budoucím nájemcem vaší současné kanceláře domluvit přeposlání eventuální došlé pošty na novou adresu. 

K přestěhování kanceláře použijte profesionální službu

Stěhování kanceláře má svá specifika, jako je například manipulace s velkými, těžkými a drahými elektronickými zařízeními, jako jsou počítačové servery či kopírky. Měli byste se proto obrátit na zkušenou profesionální stěhovací službu, která dokáže přestěhovat vaši kancelář na novou adresu tak, aby došlo k co nejmenšímu narušení její činnosti. My v Odnesto.cz toho víme o stěhování hodně. Během naší dlouholeté praxe jsme přestěhovali již stovky kanceláří v rámci celé ČR. Pokud se chystáte přestěhovat vaši kancelář do jiné budovy či dokonce do jiného města, kontaktujte nás ještě dnes. Společně najdeme řešení, jak vaši kancelář přestěhovat co nejefektivněji.